Uchwała Nr 235/04 Zarządu Powiatu Kwidzyńskiego z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie procedury obowiązującej w przypadkach zgłoszenia szkody w mieniu (pojeździe) w związku ze zdarzeniami mającymi miejsce na drogach powiatowych
Uchwała Nr 235 / 04
Zarządu Powiatu Kwidzyńskiego
z dnia 19 sierpnia 2004 r.
w sprawie procedury obowiązującej w przypadkach zgłoszenia szkody w mieniu (pojeździe) w związku ze zdarzeniami mającymi miejsce na drogach powiatowych.
Na podstawie art.32 ust. 1 Ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1592, z późniejszymi zmianami) oraz art. 20 pkt. 4 Ustawy z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 71 poz. 838).
Zarząd Powiatu uchwala, co następuje:
§ 1.
Procedurę, obowiązującą w przypadkach zgłoszenia szkody w mieniu (pojeździe) w związku ze zdarzeniami mającymi miejsce na drogach powiatowych w brzmieniu:
1. Poszkodowany zobowiązany jest do dokonania pisemnego zgłoszenia zdarzenia w Kancelarii Ogólnej Starostwa w terminie 30 dni od zdarzenia.
2. Kancelaria Ogólna Starostwa rejestruje wpływ zgłoszenia i przekazuje do Wydziału Infrastruktury i Transportu, Gospodarki Nieruchomościami i Inwestycji.
3. Pracownik wydziału wysyła poszkodowanemu do wypełnienia arkusz (druk nr 2) zgłoszenia szkody, który zawiera wszelkie niezbędne informacje o zdarzeniu. Poszkodowany wypełnia jedynie zaznaczony obszar i odsyła na adres Starostwa.
4. Jeśli poszkodowany w terminie 21 dni nie uzupełni informacji (druk nr 2) pracownik Starostwa wypełnia powyższy druk informacjami zawartymi w zgłoszeniu szkody i następnego dnia po upływie wyznaczonego terminu wysyła na adres ubezpieczyciela.
5. Jednocześnie pisemną informację o przekazaniu postępowania do ubezpieczyciela otrzymuje zgłaszający szkodę za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, jest to równocześnie zakończenie etapu postępowania w którym uczestnikami są poszkodowany i starostwo. W dalszej części postępowania partnerem dla poszkodowanego staje się ubezpieczyciel.
6. Teczka akt postępowania przechowywana jest przez prowadzącego sprawę wraz z załączoną do akt informacją ubezpieczyciela o sposobie załatwienia sprawy.
7. Wszelkie sprawy między stronami wynikłe w trakcie postępowania rozstrzyga się zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego, a w przypadku braku porozumienia na drodze postępowania sądowego.
§ 2.
Druk nr 2 stanowi załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik Nr .............................. |
ZGŁOSZENIE SZKODY OC ( druk nr 2 )
(zwracamy się z uprzejmą prośbą o dokładne i czytelne wypełnienie poniższego druku,
oraz o przesłanie go do naszej firmy - nr faxu 056 – 664 47 06 lub pocztą: 87-100 Toruń, ul. Tuwima 9 w celu szybkiego i skutecznego zakończenie procesu likwidacji szkody w Państwa imieniu)
UBEZPIECZAJĄCY
1. Nazwa i adres jednostki zarządzającej:
????????????????..???????????????????..,
2. Seria i nr polisy / umowa o współpracy:???????????????????,
UBEZPIECZONY
3. Nazwa i adres jednostki organizacyjnej: ??????????????????...,
4. Kiedy ubezpieczony dowiedział się o wypadku:.??????????????..?,
|
5. Czy ubezpieczony czuje się zobowiązany do odszkodowania:??????????.,
POSZKODOWANY
6. Nazwa firmy lub nazwisko i imię, zawód, miejsce pracy, wiek, stan cywilny:
???????????????????????...................................................., ????????????????????????????????????,
7. Adres (kod, miejscowość, ulica, nr domu/mieszkania) i telefon: ..????????...,
??????????????????????????????????..,
8. Nazwiska i imiona oraz adresy świadków/ wypadku:?..??????...?????, ??????????????????????????????????..,
9. Data powstania wypadku( dzień/ godzina ):.????????????????...,
- Miejsce wypadku: ??????????????????????????...,
- Przyczyna powstania wypadku: ????????????.?????????.,
- Na czym polega wina ubezpieczonego:??.????????????????..,
??????????????????????????????????.,
13. Kiedy i w którym komisariacie Policji zgłoszono wypadek:?...????????...,
14. Czy poszkodowany jest objęty ubezpieczeniem społecznym i czy otrzymał z tego tytułu świadczenie: ?..???????...????????????????...,
15. Jakiego rodzaju szkody spowodował wypadek ( osobowe, rzeczowe ), proszę określić
rodzaj i ich wysokość ?????????????????????...................
..........................................................................................................................................
..........................................................................................................................................,
16. Jak długo potrwa leczenie, czy istnieje możliwość trwałego kalectwa:..........................
??????????????????????????????????..,
17. Forma wypłaty świadczenia –odszkodowania (prosimy podkreślić właściwą formę):
- na konto ( nazwa banku, nr konta )???????????????????..,
- przekazem pocztowym,
- w kasie zakładu ubezpieczeń,
?????????????.. ?????????????
miejsce i data zgłoszenia podpis i pieczątka zgłaszającego
W przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w wypełnieniu powyższego druku oraz jeśli mają Państwo pytania o przebieg procesu likwidacji szkody prosimy o kontakt z naszym pracownikiem: KOWALSKI KRZYSZTOF tel. ( 056 ) 664 41 41, tel. kom. 0 600 290 508
e-mail: krzysztof.kowalski@eurobrokers.com.pl
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Administrator Portalu | 20-04-2009 09:35 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 06-09-2004 | |
Ostatnia aktualizacja: | Justyna Tarka | 29-03-2016 11:43 |